Наголос

Підтримка українських медіа: The Fix Foundation та ECPMF запускають нову програму

Програма The Fix Foundation та ECPMF спрямована на забезпечення обладнанням невеликих регіональних видань, які працюють безпосередньо з України.

Примітка редактора: The Fix Foundation – це некомерційна організація, створена для інституціоналізації роботи The Fix Media та партнерів, щоб підтримувати українські медіа в умовах вторгнення Росії. Ознайомтеся з україномовною версією цього оголошення тут.

Фонд «Фікс» та Європейський центр свободи преси та ЗМІ (ECPMF) запускають програму допомоги регіональним видавцям України.

Підтримка здійснюється в рамках програми ECPMF «Голоси України», яка реалізується у співпраці з The Fix Media Foundation. Програма є частиною Ініціативи Ханни-Арендт і фінансується Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини.

Мета проекту – матеріальна підтримка українських ЗМІ, які продовжують працювати в Україні. Проект обмежується закупівлею обладнання. Це забезпечить безперервну та безперебійну роботу українських журналістів у загрозливих для життя умовах.

Критерії прийнятності

  • Медіа-сектор і відповідність законодавству

Організатори приймають заявки від усіх видів ЗМІ, включаючи друковані видання, онлайн, радіо та телебачення. Подати заявку можуть як відомі медіа-організації, так і нові стартапи. Кандидати повинні дотримуватися всіх відповідних законів і нормативних актів, що регулюють діяльність ЗМІ в Україні.

  • Українське ЗМІ (пріоритет регіональної спрямованості)

Програма «Голоси України» створена для підтримки українських ЗМІ, які працюють безпосередньо з України. Пріоритетом програми є невеликі регіональні видання, які зазнають найбільших труднощів на місцях. 

Пріоритети підтримки

  • ЗМІ на передовій: забезпечення їх необхідним обладнанням для розширення можливостей їх роботи з висвітлення історій на передовій.
  • Гіперлокальні медіа: медіа, які працюють безпосередньо з місцевими громадами та висвітлюють питання, важливі для окремих регіонів. Наприклад, обладнання для проектів запуску або вдосконалення існуючого відділу мобільної журналістики (MOJO). Або прагніть створити нові формати контенту, такі як відеозвіти, інтерактивні матеріали та інші нові типи медіапродуктів.

Процес подачі заявки

Зацікавлені ЗМІ повинні подати заявку українською мовою через онлайн-форму заявки .

Засоби масової інформації можуть подати заявку якнайшвидше, але кінцевий термін подання заявок – 9 червня . 

Грантову підтримку отримають ті ЗМІ, які зобов’яжуться передати в користування отримане обладнання своїм співробітникам. 

Орієнтовна сума підтримки становить 1600 євро на одного журналіста, що відповідатиме гривневому еквіваленту за поточним курсом (хоча можливі винятки у випадку роздачі дорогого, але важливого обладнання кільком працівникам, які будуть ним користуватися спільно). Сума підтримки обмежена 10 000 євро на торгову точку.

Ми повідомимо учасників про результати відбору та до якого етапу програми їх віднесено протягом двох тижнів після закінчення терміну подачі заявок. Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нами за адресою [email protected] .