Всеукраїнські новини

Центр протидії дезінформації запустив на ютубі новий проєкт – ЦІПСО»

Автор: Олена Ярема.

У «ЦІПСО» надаватимуться відповіді на панічні кампанії росіян і розповідатиметься про те, чого насправді чекати далі у війні – на фронті, в інформаційному протистоянні в українському та міжнародному інфопросторах.

Центр протидії дезінформації при РНБО запустив на ютубі новий проєкт –«ЦІПСО».

Керівник ЦПД РНБО, лейтенант Андрій Коваленко даватиме у «ЦІПСО» відповіді на панічні кампанії росіян і розповідатиме про те, чого насправді чекати далі у війні – на фронті, в інформаційному протистоянні в українському та міжнародному інфопросторах.

Презентуючи новий проєкт, Андрій Коваленко сказав: «Тут ми будемо говорити про те, чим вас лякає ворог, які він готує інформаційні операції для нагнітання паніки, а також говорити про все, що відбувається на фронті і інформаційно навколо фронту».

У першому випуску «ЦІПСО» розглядалися теми, які наразі активно розкручуються кремлівською пропагандою –  так званий «наступ росіян на Харків» та «загроза прориву українського кордону в районі Сум та Чернігова».

Напередодні Центр протидії дезінформації закликав українські медіа уникати маніпулятивних заголовків у питаннях, які стосуються безпеки України. Адже гонитва за клікбейтом може допомогти ворогу в інформаційній війні проти України.

В ЦПД стверджують: публікуючи панічні заголовки про наступ ворога або важку ситуацію на фронті, українські ЗМІ допомагають ворогу поширювати «пропаганду страху». Між тим, мета росіян — деморалізувати та посіяти паніку серед українців, щоб таким чином спростити досягнення своїх воєнних цілей. 

Раніше Центр протидії дезінформації спільно з кібердепартаментом Служби безпеки виявив масштабну дезінформаційну кампанію Росії, яка має на меті дискредитувати Головнокомандувача ЗСУ Олександра Сирського.

Центр протидії дезінформації також розпочав офіційну співпрацю з адміністрацією TikTok задля протидії розвитку російської пропаганди в їхній соцмережі