Наголос

Рейтинг рекламних груп і медійних агенцій за телевізійними бюджетами за 2023 рік

Компанія Ocean Media Plus публікує рейтинг груп і агенцій телевізійного ринку України за бюджетами на телебачення, які містять пряму рекламу, медійне спонсорство й інтеграційне спонсорство за 12 місяців 2023 року.

Добігає кінця другий рік повномасштабного вторгнення — рік випробування нашої стійкості та єдності вже на довгій дистанції. «Детектор медіа» підбиває підсумки медіароку-2023 традиційними оглядами ключових подій і тенденцій у світі медіа. Пригадати, що було на порядку денному наприкінці 2022-го, можна за цим тегом. А тексти про цей рік читайте за тегом «#Підсумки року 2023». Раніше ми вже підбивали підсумки 2023-го й оглядали тенденції 2024-го на ринку платного телебачення. Також  виокремили основні теми, меседжі, вкиди, фейки й маніпуляції, які створював Кремль від 1 грудня 2022 року по 1 грудня 2023 року. Нині — оцінка Ocean Media Plus груп і агенцій телевізійного ринку України за їхніми телевізійними бюджетами за рік.

Згідно з рейтингом Ocean Media Plus, група Dentsu Ukraine посіла лідерську позицію. Razom Group та OMD OM Group зрівнялися за телебюджетами своїх клієнтів і розділили між собою друге й третє місця. Publicis Groupe Ukraine посіла четверте місце, піднявшись на одну сходинку рейтингу, а GroupM Ukraine — п’яте місце.

Сумарна частка бюджетів клієнтів, якими керують медійні групи на українському телеринку, склала 65%.

Що стосується медійних агенцій, то агенції Carat Ukraine і Star Up Plus розділили між собою першу та другу сходинки з рівнозначною сумою білінгу своїх клієнтів за 2023 рік. Третє місце посіла агенція OMD Optimum Media, четверте — Initiative, п’яте — EssenceMediacom. Загальний перелік 17 медійних агенцій, сумарний білінг яких становить 95% телевізійних бюджетів на медіаринку України, має такий вигляд:

«Суттєвий вплив на телеринок України має категорія FMCG, яка у другій половині 2023 року значно наростила свою присутність в ефірі та показала позитивну динаміку відновлення. На жаль, її активність розподіляється нерівномірно, що відобразилося на позиціях в рейтингу і рекламних груп, і рекламних агенцій. Найбільше нас тішить те, що ті рекламодавці, які пропустили рік війни, вже почали розміщуватися на телебаченні й відчули ефект на своїх продажах, тож ми очікуємо наступного року велике відновлення телерекламного ринку», — сказав Андрій Партика, президент Ocean Media Plus.

2023 Ocean Media Plus TV rank  — це рейтинг медійних рекламних груп та агенцій за телевізійними бюджетами (пряма реклама, медійне спонсорство, інтеграційне спонсорство) на всьому рекламному ринку України, який враховує факт за період січень — початок грудня 2023 року та прогноз Ocean Media Plus за телевізійними білінгами на ринку за другу половину грудня. У рейтингу враховані винятково прямі угоди з рекламодавцями, а не загальна сума білінгу.

Ілюстрація: Getty Images