The Washington Post наприкінці жовтні оголосило, що не підтримує жодного із кандидатів у президенти США. Через це рішення видання вже втратило 200 000 передплатників. Деталі зібрав МЕДІАМЕЙКЕР в цьому матеріалі.
З чим пов’язане рішення The Washington Post?
У The Washington Post повідомили, що за цим стоїть його власник-мільярдер Джефф Безос. Рішення викликало обурення в редакції, відставки та скасування читацьких підписок. Колишній редактор медіа Марті Барон назвав рішення «боягузтвом і моментом темряви».
На це відреагували карикатуристи видання, опублікувавши темний безформний малюнок, що покликається на слоган видання «Демократія вмирає в темряві». Авторка карикатури — ілюстраторка, лавреатка Пулітцерівської премії Енн Телнес відома своїми гострими політичними карикатурами.
Деякі медійники залишили видання. Зокрема, Моллі Робертс і Девід Хоффман пішли з редакційної ради.
Головний виконавчий директор і видавець The Washington Post Вілл Льюїс пояснив рішення поверненням до початків видання, коли вони зберігали нейтралітет. Проте багато співробітників не вірять у таке обґрунтування. Деякі джерела припускають, що на рішення Безоса могли вплинути його бізнес-інтереси, зокрема багатомільярдний контракт компанії Blue Origin з NASA та зустрічі з адміністрацією Трампа.
Скільки відсотків передплатників втратили?
National Public Radio пише, що понад 200 000 людей скасували свої підписки станом на 28 жовтня. Ця цифра становить майже 8 % від платного друкованого тиражу газети. Загалом видання налічує 2,5 млн передплатників, включно із друком.
Колишній виконавчий редактор Post Маркус Браухлі в інтерв’ю NPR назвав відписку колосальною цифрою: «Проблема в тому, що люди не знають, чому ухвалили таке рішення. Ми знаємо, що рішення є, але не знаємо, що до нього призвело».
Кілька медійників Post стверджують, що серед тих, хто скасовує передплату, є їхні родичі.
Які видання ще відмовилися підтримати кандидатів у президенти?
Видання The Los Angeles Times також на цьогорічних виборах відмовилося висловити підтримку когось із кандидатів. Власник — біотехнологічний мільярдер Патрік Сун-Шіон — аргументував своє рішення «актом громадянської відповідальності», щоб залишити вибір особисто за читачами. На знак протесту проти цього троє членів редакційної ради подали у відставку
Профспілки обох медіа закликали читачів не скасовувати підписки на газети через поведінку їхніх власників.
Яка вигода іншим виданням?
The Guardian US, щоби збільшити органічну підтримку, 25 жовтня надіслав лист читачам із темою «Washington Post і LA Times». У ньому головна редакторка The Guardian US Бетсі Рід висловилася на підтримку Камали Гарріс та про рішення видань.
«The L.A. Times та The Washington Post мають традицію надавати редакційну підтримку, але в цьому найбільш важливому для нашої країни змаганні вони вирішили залишитися на узбіччі демократії. Що спільного між цими двома газетами? У них обох є власники-мільярдери, які можуть зіткнутися з помстою за президентства Трампа.
Ніколи ще не було так ясно, що власність медіа має значення для демократії. The Guardian не належить мільярдерам, у нас також немає акціонерів. Нас підтримують читачі, а власником є The Scott Trust, який гарантує нашу редакційну незалежність назавжди», — пояснила Бетсі Рід у листі.
Після цього емейлу американські читачі надіслали на підтримку видання $2,16 млн. Це побило рекорд The Guardian US по збору коштів — 25 жовтня медіа залучило $485 000, а 26 жовтня ще $619 000.
27 жовтня The Guardian US повторно надіслав лист Рід американським читачам, а 28 жовтня – читачам поза межами США. Від неамериканських читачів видання отримало ще $160 000. Ще один лист на цю саму тему, написаний письменницею Ребеккою Солніт, приніс $120 000 за першу добу.
Інші видання також вирішили цим скористатися. Блог Discourse Blog вийшов із заголовком «Джефф Безос — відстій. Ми — ні». Видання The Atlantic у розсилці нагадало читачам, що підтримало Гарріс і теж збільшило охоплення авдиторії.
CEO видання The Inquirer Ліза Г’юз повідомила, що після заяв The L.A. Times та The Washington Post у них з’явилося понад 4200 нових передплатників — «приблизно втричі більше, ніж зазвичай». The Boston Globe, яке підтримує Гарріс, не називає точну кількість передплатників, але так само відзначає рекордне зростання.