Команда Суспільного мовника продовжує працювати над підвищенням якості контенту. Продюсери регіональних філій приїхали до Львова на координаційну зустріч, а також узяти участь у головній події року для медійників і журналістів — Lviv Media Forum 2019.
З продюсерами філій зустрілися голова Наглядової Ради ПАТ “НСТУ” Світлана Остапа, голова правління Зураб Аласанія, член правління Микола Чернотицький, генеральна продюсерка регіонального мовлення Марія Фрей.
Про принципи програмування й створення контенту йшлося на першій лекції від тренерки та продюсерки Оксани Панасівської.
“Програмний продюсер телеканалу має чітко знати, чого хоче глядач, бачити цільові групи, дивитися на власну сітку мовлення очима глядача й знати, які формати цікаві глядачам. А ще розуміти, який буде результат від того, що він робить, — зазначила Оксана Панасівська. — Реформа Суспільного в Україні відбулася, і її результати помітні. Якщо раніше, до реформи, телеканали було неможливо дивитися, то зараз програми відповідають стандартам”.
Після теоретичного блоку учасники тренінгу працювали над форматами телевізійних проєктів й обговорювали трендові тенденції в програмуванні.
“Серед тенденцій — анонсування проєктів та виготовлення drop-контенту. UA: КАРПАТИ працює в цьому напрямі, тож наша команда розуміє: велике інтерв’ю інколи дається легше, аніж невеликий яскравий міжпрограмний контент. Проте саме другий формат може стати цікавішим для глядача”, — розповіла продюсерка UA: КАРПАТИ Галина Держипільська.
Одна із цілей UA: Суспільне мовлення — стати найпопулярнішим діджитал-ресурсом новин у регіонах. Рух до цього демонструє UA: РІВНЕ, де весь контент адаптують для різних платформ (цифрові, радіо й телеканал) за принципом “digital first”.
“Новинарі стежать за сайтом Суспільного в Рівному й збирають новини для випуску на телеканалі, — розповідає продюсерка UA: РІВНЕ Інна Білецька. — Загалом Суспільне налагоджує зв’язок із локальною аудиторією. Якщо нам важко провести дослідження на телеканалі й радіо, то з аудиторією на цифрових платформах усе набагато простіше. З допомогою статистики сайту й соцмереж ми можемо зрозуміти, хто наша аудиторія і яка вона”.
Голова Наглядової Ради Світлана Остапа та голова правління UA: Суспільне мовлення Зураб Аласанія поспілкувалися з регіональними продюсерами.
Також на координаційній зустрічі у Львові продюсери обговорили суспільно-політичний проєкт філій до парламентських виборів, який стартує невдовзі. Крім того, член правління UA: Суспільне мовлення Микола Чернотицький оголосив про присвоєння Миколаївській філії Суспільного логотипа UA:.
Нагадаємо, про реформу в регіональних філіях UA: Суспільне мовлення йшлося під час дискусії на панелі Lviv Media Forum 2019. Підбірка новин із головної медійної події року тут.