Стало відомо, які ЗМІ піаритимуть Львівську міськраду

0
51

Департамент «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради 12 лютого уклав сім угод на інформаційні послуги з низкою львівських засобів масової інформації.

Як повідомляють «Наші гроші. Львів», про це стало відомо із сайту електронних закупівель «Prozorro». Загальна сума контрактів становить 152,8 тис. грн.

Формулювання послуги в усіх підписаних угодах однакове: «виготовлення та трансляція інформаційних повідомлень про діяльність міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб в аудіовізуальних ЗМІ». Послуги надаватимуть до кінця 2018 року.

Найбільший підряд, 50 тис. грн, одержало ТОВ «ТРК Львівська хвиля». Згідно з угодою підписаною з радіостанцією, сторони погодять медіа-план програм, які складатиме замовник, а радіостанція погоджується розміщувати в ефірі радіопрограми підготовлені за сприяння департаменту та виступи посадовців міської ради.

Нагадаємо, власником «Львівської хвилі» є Мирослав Хом’як, колишній очільник департаменту екології ЛОДА та Львівської ДПА. Формально «Львівська хвиля» є власністю ТОВ «Тернопільська інвестиційна компанія», де 99,2% належать тестю Мирослава Хом’яка Ярославу Кривошиї, 0,8% його сестрі – Галині Данилів, на яку записано ще низку немедійних ресурсів Хом’яка. Сам Мирослав Хом’як є директором радіостанції. Але угоду з мерію підписував не він, а колишній директор та чинний підписант Віктор Іваницький.

Ще 35 тис. грн отримає від мерії Олександр Єрохін, власник двох приватних підприємств  «ТРК «Західна столиця» та  «Телерадіоінформаційна агенція «Регіон-Інформ Україна». «Західна столиця» колись володіла радіостанцією «Еко FM» у Львові, а тепер ці дві юридичні особи здійснюють мовлення по кілька годин на тиждень на Першому каналі Українського радіо (УР-1).

Адміністрація міського голови уклала угоду на 5 тис. грн з ТРК «Західна столиця» щодо трансляції повідомлень про діяльність міської ради у радіопрограмі «Ранкове інтерв’ю», яке виходить на УР-1, відповідно, зранку. Та на 30 тис. грн з агенцією «Регіон-Інформ Україна», яке має по півгодини ефіру в будні дні на УР-1. Ефір триває з 00:00 до 00:30.

Рекламувати мерію за бюджетні гроші буде і ще одна радіостанція – «Дуже радіо» отримає від мерії 13,5 тис. грн. Угоду уклали з юридичною особою ТОВ «ТРК «Говерла», згідно з якою заплатять за «підготовку дев’яти аудіоматеріалів хронометражем по 30 хв.», йдеться про програму «Відверта розмова» в ефірі «Дуже радіо».

Власниками ТОВ «ТРК Говерла» є музичний продюсер Олександр Ксенофонтов (53%), співачка Руслана Лижичко (46%) та її мати Ніна Лижичко (1%).

Серед друкованих медіа угоду уклали лише з газетою «Львівська пошта» на 30 тис. грн. Співвласником 10% ТОВ «Професійна ліга», що видає «Львівську пошту», є Анатолій Забарило, секретар Львівської міської ради, решта 90% належить ТОВ «Синот-Україна», офіційними бенефіціарами якого є громадянин Чехії Іво Валента та українці Руслан Печенко (брат екс-депутата Львівської міської ради Ореста Печенка) та Юрій Дземінський.  Директором фірми є власне член виконкому ЛМР Орест Печенко.

Ще 12 тис. грн отримає «Видавничий дім «Високий замок», але за цю суму п’ять інформаційних матеріалів буде розміщено не в друкованій версії, а на веб-сайті газети. Власником 99,4% видавничого дому є Наталія Балюк, головний редактор газети «Високий замок».

Також контракт на публікацію матеріалів в мережі підписали з приватним підприємцем Катериною Тарасовою. Сума договору становить 7,3 тис. грн. Катерина Тарасова – керівник сайту про Львів під назвою «032.ua».

Усі послуги замовляли, керуючись ухвалою Львівської міської ради «Про затвердження програми висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів у ЗМІ в 2017-2020 рр.»

БЕЗ КОМЕНТАРІВ