Соціальні мережі випередили телебачення як джерело новин для молоді

1
245

Серед опитаних, віком від 18 до 24 років, 28% назвали соціальні медіа в якості основного джерела новин, повідомляє BBC. А 24% дізнаються новини з телебачення.

Інститут досліджень журналістики Reuters наводить інші дані – 51% людей, які мають доступ до інтернету, використовують соціальні мережі як джерело новин.

Цей тренд і зростаюча доступність новин через смартфони підривають традиційні бізнес-моделі в журналістиці.

В США 48% користувачів смарфонів у першу чергу дивляться новини в соцмережах. Серед британців таких 33%.

Дослідження, яке проводиться вже 5 років, засноване на опитуванні YouGov близько 50 000 осіб в 26 країнах, в тому числа 2000 британців. «На новинні організації всього світу впала друга хвиля руйнування. Це матиме потенційно глибокі наслідки і для видань, і для майбутнього новин в принципі».

Для більш старих медіа-організацій, які намагаються знайти своє місце в інтернет-ері, є слабка втіха. Близько 10% читачів в англомовних країнах не купували платні підписки на онлайн-видання. Тому для них, схоже, реклама  буде єдиною адекватною стійкою бізнес-моделлю. І популярність програм і додатків, які блокують рекламу, розглядається деякими сайтами  як загроза для виживання.

І хоча запит на новини залишається високим серед читачів, все більше з них шукають їх в соцмережах. Це означає, що Facebook є найпотужнішою силою в глобальних новинах, потенційно пропонуючи видавцям доступ до великої аудиторії, але залишаючи їх залежними від примх свого алгоритму.

Хороша новина для старих ЗМІ: вони до сих пір виробляють  набагато більше якісних новин, які аудиторія продовжує читати. І переключається на новачків у медіасправі, коли мова заходить про розважальний контент.

Погана новина: робити гроші на серйозній журналістиці стає все важче.

Facebook, YouTube, WhatsApp та Twitter – в топі соцмереж, де користувачі переглядають новини.

Facebook та інші соціальні мережі вийшли за рамки місця, де новини шукають до нового рівня – місця, де новини читають.  особливо це популярно серед жінок і молоді.

У той же час, продажі друкованих газет продовжують падати, а  споживачі як і раніше неохоче платять за онлайн-новин.

Дослідження показало, Facebook був найбільш поширеним способом для переглляду. поширення та обговорення новин – так відповіли 44% від усіх опитаних. На другому місці YouTube – 19%, за ним Twitter – 10%.

Нагадаємо, згідно з дослідженням Columbia Journalism Review, сучасне інформаційне поле складаєтсья з комбінації якісних новин та неперевірених чуток.  Із розвитком Інтернету та соціальних мереж, люди почали отримувати величезний потік безкоштовної та часто неперевіреної інформації. Водночас редакції змушені скорочувати свої витрати, тому обсяг аналітичних матеріалів або ретельно перевірених новин скорочується.

1 коментар

Comments are closed.